-A A +A
Θεραπευτική Μάλαξη

Η θεραπευτική μάλαξη αφορά ειδικές πιέσεις πάνω σε σημεία μυϊκής ή μυο-περιτοναϊκής έντασης, γνωστά ως μυϊκός σπασμός.

Πολλές φορές ο πόνος και τα υπόλοιπα συμπτώματα του ασθενούς είναι μυϊκής προέλευσης. Η ανακάλυψη των Σημείων Πυροδότησης Πόνου (Τrigger points) και στη συνέχεια η απελευθέρωσή τους είναι σημαντική για μια ολοκληρωμένη θεραπεία.

Εφαρμόζεται σε οξέα ή χρόνια περιστατικά πόνου, σε κάθε περιοχή του σώματος, αντιμετωπίζοντας είτε τον τοπικό, είτε τον αναφερόμενο πόνο.

Λειτουργική Μάλαξη (Functional Massage)

Η “Λειτουργική Μάλαξη” συνδυάζει την παθητική εφαρμογή των χειρισμών της Μάλαξης με την παθητική κινητοποίηση των αρθρώσεων. Είναι μία τεχνική που χρησιμοποιείται για αποκατάσταση μυοσκελετικών προβλημάτων, καθώς κινητοποιεί όλους τους ιστούς που εμπλέκονται στην κίνηση.

Η θεραπευτική μάλαξη ως μέρος της ολοκληρωμένης αποκατάστασης

Πολλοί, λανθασμένα, θεωρούν ότι η φυσικοθεραπεία αποτελείται μόνο από τη μάλαξη.
Στο Peak Physio η θεραπευτική μάλαξη αποτελεί μέρος της αποκατάστασης και χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις που κρίνεται ωφέλιμη και απαραίτητη στη θεραπευτική μας προσέγγιση.

Δείτε Επίσης

Μυοσκελετική Αποκατάσταση

Το Peak Physio παρέχει αποκατάσταση σε μια πληθώρα μυοσκελετικών παθήσεων και διαταρραχών. Μέσα από μια λεπτομερή ανάλυση...

Βελονισμός Peakphysio

Τι είναι ο Δυτικός Ιατρικός Βελονισμός;

Pilates

To pilates είναι μια μέθοδος γυμναστικής που περιλαμβάνει ειδικές ασκήσεις εδάφους (pilates mat) και ασκήσεις με ειδικά όργανα (pilates props & equipment).

Στον σύγχρονο κόσμο μας, που βασίζεται στην τεχνολογία, ο τρόπος που ζούμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει σημαντικά.

Η προπόνηση με το σύστημα Exxentric® είναι μια επαναστατική μέθοδος άσκησης, που χρησιμοποιεί έναν περιστρεφόμενο δίσκο για να παρέχει αντίσταση κατά τη διάρκει

Τα ορθωτικά πέλματα, γνωστά σε όλους ως «πάτοι παπουτσιών» είναι ειδικές κατασκευές, οι οποίες τοποθετούνται μέσα στα παπούτσια και χρησιμοποιούνται για την αντι

Αθλητική Αποκατάσταση

Οι απαιτήσεις της σύγχρονης αθλητικής δραστηριότητας, οι ακραίες δυνάμεις που ασκούνται στο μυοσκελετικό σύστημα των αθλητών υψηλού επιπέδου, οι μεγάλες επιβαρύνσεις τό

Σχετικά με εμάς

Το Peak Physio είναι ένα κέντρο φυσικοθεραπείας που ασχολείται με την πρόληψη και την αποκατάσταση των μυοσκελετικών παθήσεων και διαταραχών καθώς και την αποκατάσταση των αθλητικών κακώσεων. Στόχος μας η επίτευξη των προσωπικών σας επιδιώξεων και η βελτίωση της ποιότητας ζωής, ανεξαρτήτου ηλικίας ή επιπέδου φυσικής κατάστασης.

Ώρες Λειτουργίας

Δευ: 13:00 - 21:00
Τρι: 13:00 - 21:00
Τετ: 13:00 - 21:00
Πεμ: 13:00 - 21:00
Παρ: 13:00 - 21:00
Σαβ: Κλειστά
Κυρ: Κλειστά

Επικοινωνία

Peak Physio | Κέντρο Φυσικοθεραπείας Θεσσαλονίκη

Β. Όλγας 103, Θεσσαλονίκη, 54643

info[a]peakphysio.gr

www.peakphysio.gr

Newsletters

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Βρείτε Μας