2310 865875

Πόσο συχνά πρέπει να ασκούμαστε;

Πόσο συχνά πρέπει να ασκούμαστε;

Όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε αναρωτηθεί "πόση άσκηση πρέπει να κάνω;"

Όσο για τις οδηγίες που αφορούν το ελάχιστο όριο της φυσικής δραστηριότητας που χρειαζόμαστε για να παραμένουμε υγιείς, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει θεσπίσει οδηγίες σχετικά με την δοσολογία της άσκησης σε κάθε ηλιακή ομάδα.


Για τις ηλικίες 5-17 ετών προτείνει: 

Μέτρια-υψηλή φυσική δραστηριότητα καθημερινά  > 60 λεπτά                          

Ασκήσεις αντίστασης για αύξηση του μυϊκού κ οστικού ιστού  > 3 φορές /εβδομάδα  (οι ασκήσεις φόρτισης/ ενδυνάμωσης δεν προκαλούν αρνητικές συνέπεις στην αναπτυξιακή ηλικία, όπως θεωρούνταν παλαιότερα, αντιθέτως βοηθούν την ανάπτυξη τόσο της μυικής όσο και της οστικής μάζας)

Για τις ηλικίες 18-64 ετών προτείνει:

1. Μέτριας έντασης καρδιοαναπνευστική άσκηση  > 150 λεπτά/ εβδομάδα  Ή
2. Υψηλής έντασης καρδιοναπνευστική άσκηση    >   75 λεπτά/ εβδομάδα  Ή  
3. Συνδυασμός των παραπάνω τύπων άσκησης                                            Ή 
4. Καθημερινό περπάτημα περίπου 8- 10.000 βήματα

Ασκήσεις ελαστικότητας > 2-3 φορές/ εβδομάδα (60 δευτ/ άσκηση)

Ασκήσεις αντίστασης     > 2-3 φορές/ εβδομάδα

Για τις ηλικίες 64+ ετών προτείνει:

1. Μέτριας έντασης καρδιοναπνευστική άσκηση >150 λεπτά/ εβδομάδα Ή
2. Υψηλής έντασης καρδιοναπνευστική άσκηση > 75 λεπτά/ εβδομάδα  Ή 
3. Συνδυασμός των παραπάνω τύπων άσκησης                                       Ή 
4. Καθημερινό περπάτημα περίπου 8- 10.000 βήματα

Ασκήσεις ισορροπίας και πρόληψης πτώσεων > 3 φορές/ εβδομάδα (λόγω του αυξημένου ποσοστού πτώσεων σε αυτή την ηλικιακή ομάδα)

 

 

 

 

Ασκήσεις αντίστασης για αύξηση του μυϊκού κ οστικού ιστού > 2 φορές/ εβδομάδα (λόγω του μειωμένου ποσοστού της οστικής και μυικής μάζας που εμφανίζεται σε αυτή την ηλικιακή ομάδα)

Στο Peakphysio δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη φυσική δραστηριότητα, καθώς αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της προαγωγής υγείας του πληθυσμού. Σε περιπτώσεις που υπάρχει κάποιος ανασταλτικός παράγοντας που μας απομακρύνει από τις δραστηριοτητές μας, όπως για παράδειγμα κάποια πάθηση (ρευματοειδής, αυτοάνοση) ή κάποια μυοσκελετική δυσλειτουργία εκεί παρεμβαίνει η φυσικοθεραπεία, που στόχος της είναι να βοηθήσει τα άτομα να διατηρήσουν τα επίπεδα της φυσικής τους δραστηριότητας.

 

 

Share this post: 

Σχετικά με εμάς

Το Peak Physio είναι ένα κέντρο φυσικοθεραπείας που ασχολείται με την πρόληψη και την αποκατάσταση των μυοσκελετικών παθήσεων και διαταραχών καθώς και την αποκατάσταση των αθλητικών κακώσεων. Στόχος μας η επίτευξη των προσωπικών σας επιδιώξεων και η βελτίωση της ποιότητας ζωής, ανεξαρτήτου ηλικίας ή επιπέδου φυσικής κατάστασης.

Ώρες Λειτουργίας

Δευ: 15:00 - 21:00
Τρι: 15:00 - 21:00
Τετ: 15:00 - 21:00
Πεμ: 15:00 - 21:00
Παρ: 15:00 - 21:00
Σαβ: Κλειστά
Κυρ: Κλειστά

Επικοινωνία

Peak Physio | Κέντρο Φυσικοθεραπείας Θεσσαλονίκη

Β. Όλγας 103, Θεσσαλονίκη, 54643

2310 865875

2310 865875

698 7676 309

697 6496 617

info[a]peakphysio.gr

www.peakphysio.gr

Newsletter

Newsletters

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Βρείτε Μας